BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Kledingzaak neemt product niet retour

Bijdrage door gebruiker
27-02-2012
134 keer bekeken
19 reacties
Hallo,
Ik heb 2 dagen geleden een nieuw shirtje gekocht in een kleding winkel. Toen ik thuis kwam zaten er duidelijke witte vlekken in het shirt die ik in de winkel niet gezien had.
Omdat ik de kleding in een andere stad had gekocht heb ik besloten de vlek er eerst zelf proberen uit te halen door middel van het shirt uit te wassen,
Dit werkte niet. De volgende dag ben ik toch meer met het shirt terug naar de betreffende winkel gegaan, maar deze wil het product niet terug nemen omdat ik hem uitgewassen heb?! Ook bieden ze mij geen andere oplossing aan. Op de bon staat ruilen kan binen 14 dagen, alleen geven ze geen geld terug. Staat de winkel in zijn recht?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.