Hallo,
Vrijdag 16 oktober zat ik op internet, kwam ik op de site van shoeby, en nadat ik 2 producten in mijn winkelmandje legde veranderde de prijs van 160,00 naar 12,50. In het winkelmandje stond onderaan 2 voor 12,50. Ik heb in totaal 10 artikelen in mijn winkelmandje gelegd en moest 62,50 betalen, excl. 5 euro verzendkosten.
Dus met verzendkosten erbij heb ik 67,50 betaald aan shoeby. Via ideal.
Nu zei een vriendinnetje tegen mij dat dat wel erg goedkoop is zelfs voor de shoeby maar nu heb ik de producten geleverd gekregen, hoefde niks te tekenen voor ontvangst, goed na gekeken of het toch geen fout van shoeby was omdat het volgens vriendin erg goedkoop was maar er zat geen factuur bij zat, ook geen brief dat er iets is mis gegaan, heb ook geen email gehad dat er iets mis is, en ook op internet en op de site wordt er niets over vermeld. dus ga ik er vanuit dat de prijs klopte zoals de aanbieding stond in het winkelmandje. Toch durf ik de kaartjes er niet goed af te halen, en vraag ik me af hoelang na levering de shoeby nog een rekening kan nasturen of de artikelen terug kan vorderen.
We zijn nu ruim een week verder en heb niks ontvangen, geen mail, geen post, op de website wordt ook niks gerept over een fout.