BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

klantvriendelijkheid

Bijdrage door gebruiker
20-08-2008
3 reacties

Via postbank met rentepunten een dameshorloge van danish design gekocht. Eenmaal per post bij mij afgeleverd blijkt het metalen horlogebandje te klein. Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Normaal moeten er altijd schakels uit . Ik heb normale polsen. Bij Diamond Point (leverancier) geinformeerd. Blijk ik de schakels wel bij te kunnen bestellen voor 7 euro per stuk omdat zij deze schakels ook moeten betalen ,of ik kan het horloge teruggeven. Koop je een mooi duur horloge voor €119,--krijg je dit. (Voor dezelfde prijs is er ook een herenmodel. Uiteraard grover). Maar, kan dit zo eigenlijk wel? Ik vind dit echt het toonbeeld van klantvriendelijkheid :-(

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.