BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Klantenservice PostNL

Bijdrage door gebruiker
01-07-2022
8 reacties
Vandeweek heb ik een nieuwe Iphone besteld. Duur ding. Omdat ik de bel niet heb gehoord is deze bij de buren bezorgd. Er is mijn verteld dat, bij de aanschaf van zo'n duur apparaat, ik mijzelf moet legitimeren bij ontvangst etc. Nu heb ik het geluk dat mijn buurman een vriendelijke kerel is, maar voor hetzelfde geld had hij hem achtergehouden! En daarbij, hij heeft zich niet moeten legitimeren bij ontvangst van mijn Iphone (logisch want dan had hij hem niet gekregen). Al met al, gekke gang van zaken. Ik bel met PostNL omdat ik een klacht wil indienen. Zeggen ze tegen mij: "We nemen uw klacht mee en gaan de bende onderzoeken". Prima, ik vraag: "En dan?". Daar konden ze geen antwoord op geven. "We gaan onderzoek doen, maar u krijgt geen terugkoppeling van ons". Ja, lekker, heb ik niks aan. "Waarom niet?...Dat is onze werkwijze."

Goed, u begrijpt het wel. Mijn vraag luidt: Mogen bedrijven zomaar zo'n niet-transparante klachtenloket hanteren. Helemaal als het gaat om zo'n prijzig apparaat? En zijn er verdere/andere stappen die ik kan ondernemen om mijzelf toch te laten horen?

Alvast bedankt.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.