BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Klachten over vakantiewoning wordt genegeerd

Bijdrage door gebruiker
07-02-2009
1 reactie

Vorig jaar in de zomer hebben wij een woning gehuurd aan de Costa Brava in Begur. Dit ging via email en telefonisch contact met een nederlandse vrouw, de eigenaresse,en een contactpersoon uit engeland die het huis op de website had staan.

Ze vroegen er 5000 euro voor twee weken voor. Erg veel geld maar daar zijn we mee akkoord gegaan. Echter ter plaatse ontbrak het aan veel en waren veel zaken in het huis defect. Zo hebben we een week lang geen warm water gehad, bedden waren niet opgemaakt en het beddegoed lag op een hoop door elkaar heen en daarnaast was het niet passend, we vonden een gebruikte condoom, de beloofde loopafstand naar het strand was een grote leugenen zo kan ik nog een tijdje doorgaan.Als ik zoveel geld betaal verwacht ik toch zeker enige vorm van luxe maar daar ontbrak het volledig aan.

We hebben ter plekke geklaagd, we hebben de contactpersoon uit engeland op de hoogte gebracht en de nederlandse vrouw meerdere malen een brief geschreven met foto's. Tot op heden hebben we geen enkele reactie gekregen van de eigenaresse.

Verder heb ik uitgezocht of zij aangesloten is bij een garantiefonds wat niet het geval is.

Kortom wat kunnen wij nog ondernemen om de stilte van haar kant te doorbreken?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.