Heeft u ook negatieve ervaringen met het retourneren van geld bij TELSELL? Ik heb begin januari iets besteld dat binnen 10 dagen geleverd zou worden. na 2 weken was het er nog niet, na telefonisch informeren (0900 nummer!) bleek dat het produkt nog wel minimaal een maand op zich kon laten wachten. Ik heb het toen geannuleerd. Het geld zou zeer zeker binnen 4 weken op mijn rekening teruggestort worden. Half februari weer geinformeerd waar mijn geld bleef. Dit keer zou het binnen 14 dagen gestort worden... Half maart weer geinformeerd nu zou het reeds gestort zijn en zou het binnen enkele dagen op mijn rekening zichtbaar zijn. Nu (eind maart) nog steeds niets ontvangen. Telefoontjes worden ook niet meer beantwoord. Ik heb nogmaals alles aan loze beloftes van Telsell op een rijtje gezet en in een mail naar hen verstuurd. Reactie was dat het geld al gestort was en dat ze het nog even na zouden kijken. ... Ik heb hier geen enkel vertrouwen meer in, maar wat kan ik daadwerkelijk doen???Graag uw reactie. vriendelijk groetend Yenny