ik werd net gebeld,iemand van eurojack loterij,dat ik eens lang geleden aan een enquette had mee gedaan,en als dank daarvoor zou ik 100 !! loten toegestuurd krijgen,naar mijn adres,maar als ik een prijs won,dan moesten ze natuurlijk wel even mijn rekeningnummer van mn bank weten!,deze heb ik gelukkig niet gegeven,maar ze hadden wel mijn adres gegeven..krijg ik nu een hoop gezeur? of is het met een sisser afgelopen,daar ik ze niet mijn bankrekening hebt gegeven??
vr gr
Veria