BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

KLACHT: POSTNL is mijn pakket kwijt

Bijdrage door gebruiker
04-06-2012
143 keer bekeken
22 reacties
Begin mei is er een pakket naar mijn huisadres verzonden. Dit pakket is echter nooit aangekomen. A.d.h.v. de track&trace code is het pakket wel 'zichtbaar' en aangemeld bij het postkantoor. Hierna is er echter geen enkele actie meer. Na veel bellen etc hebben we een aanvraag tot onderzoek ingedient bij POSTNL. Hun reactie is echter teleurstellend. Niets gevonden, geen vergoeding, excuses etc. Pakket Kwijt??? Hoe is dit mogelijk?? Het betreft een groot pakket van bijna 10kg. Dit kan niet kwijt!!! Ik vind het te idioot voor woorden dat er geen verantwoordlijkheid wordt genomen voor het kwijtraken van mijn spullen en het in gebreke blijven van de dienst waarvoor wel is betaald. Ik neem hier ook geen genoegen mee. Mijn rechtsbijstandverzekering adviseerd mij een brief te sturen en ze aansprakelijk te stellen. Ook zal ik aangifte doen van diefstal (wat het nu in mijn ogen is) en de Consumentenbond benaderen. Iemand nog tips en adviezen over hoe te handelen in deze situatie? Ik wil dit bedrag gewoon vergoed hebben en laat me niet met een excuse afwimpelen.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.