BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Klacht PostNL

Bijdrage door gebruiker
04-10-2013
4 reacties
Dinsdag zou ik volgens postnl mijn pakket ontvangen. Niet geleverd. Woensdag zou ik het ontvangen, niet geleverd. Donderdag heb ik met mijn baas een halve dag vrij kunnen regelen zodat ik zeker zou zijn dat ik het pakket in ontvangst zou kunnen nemen gezien de importantie. Weer niet geleverd. Vandaag kijk ik met de allerlaatste hoop naar postnl, het wordt geleverd tussen 13:00-17:30. Toch onzeker omdat het alle benodigdheden betreft voor het kinderfeestje van mijn dochter die zaterdag 4 wordt, dus bel ik voor een flink bedrag p/m de klantenservice hoe het nou zit.

Helaas ook vandaag kan ik het pakket weer niet verwachten ondanks de informatie die postnl via de barcode verstrekt.

Wat ik het meest kwalijke vind, is dat ik keer op keer verkeerd geinformeerd word waardoor ik niet in de mogelijkheid ben een back up plan op te stellen.
Ik moet nu een 4 jarige bijzonder teleurstellen omdat ik voortdurend voorgelogen ben en niet meer in de mogelijkheid ben het op een andere manier op te lossen.
Overmacht kan ik begrijpen maar misleiding en dan voor een fiks bedrag per minuut een klantenservice aan de lijn krijgen die zegt niets te kunnen doen (enkel een klacht registreren waar geen terugkoppeling op volgt) dat vind volstrekt onaanvaardbaar!

En dit is niet de eerste keer dit kwartaal.......
Moedeloos en vooral heel machteloos wordt ik hiervan. TNT boycotten en alleen nog maar via DHL laten versturen lijkt wel de enige oplossing.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.