BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Klacht over youfone

Bijdrage door gebruiker
10-07-2023
652 keer bekeken
19 reacties
Hallo forummers. Ik heb sinds april een alles in 1 pakket bij youfone ( tv en internet). Vanaf dag 1 is tv waardeloos, valt steeds weg beeld op zwart etc. Veel over gebeld, ze hebben van alles geprobeerd zoals nieuwe modem, nieuwe tv-ontvanger, hersetten, andere kabels en ga zo maar door. Nu weten ze niets meer, en geven aan dat het aan mijn tv ligt (philips) . Uit coulance willen ze nu mijn tv abo stopzetten maar ze weigeren mijn internet ook te stoppen. Ik heb per email en klachtenompas al klacht ingediend maar ze blijven erbij. Ik vind dat onterecht omdat ik 1 totaalpakket heb en dat ook in zijn geheel wil stoppen. Nu dwingen ze mij om elders een los tv abonnement af te nemen. Er zijn niet veel aanbieders die dat nog bieden en bovendien is dat veel duurder. Denken jullie dat het zin heeft om dit via de geschillencommissie te spelen? Dat kost mij nog eens 50 euro, wat ik liever niet uitgeef als er nul kans is dat ik dit gevecht ga winnen. Hoor graag jullie mening, alvast dank.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.