BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Klacht over uitgeverij Rendement BV

Bijdrage door gebruiker
02-08-2016
95 keer bekeken
3 reacties

In april werd ik gebeld door Rendement BV. Zij hadden ons bedrijf -ongevraagd- 2 tijdschriften gestuurd en vroegen of ze een proefabonnement van 3 maanden mochten sturen, we hoefden alleen de verzendkosten te betalen (€ 15 per blad!). De verzendkosten heb ik voldaan.

Wie schets nu mijn verbazing dat ik nu vast lijk te zitten aan 2 abonnementen omdat zij beweren dat wij akkoord zijn gegaan met een abonnement, want er is een brief met een bevestiging daarvan verstuurd bij het eerste exemplaar (wat ongelezen de papierbak is ingegaan).

Ik heb na een telefoongesprek een mail gestuurd waarin ik zei niet van deze praktijken gediend te zijn. Ik kreeg daarop een mail terug met een verwijzing naar hun algemene voorwaarden en een aanbod om alvast 1 abonnement stop te zetten, maar dat ander moeten we betalen. Ik heb geantwoord dat ik er al geruime tijd klachten zijn over Rendement BV (o.a. bij Kassa en Radar), maar dat ze nog steeds dezelfde laakbare praktijken erop na houden en dat ik ervan uitga dat beide abonnementen worden opgezegd.

Ik krijg nu weer een mail dat ze aan deze eis niet kunnen voldoen en dat het aanbod om 1 abonnement te laten vervallen blijft staan.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.