waar kan ik terecht met een veel te hoog voorschot wat essent mij in rekening brengt ( heb ook al een klacht bij essent gedeponeerd). Ik heb het afgelopen jaar € 53 te weinig betaald en essent zet nouhet nieuwe voorschot met maar liefs € 63 per maand omhoog enbetaal dan over 2008 maar liefs +/- € 700 te veel aan voorschotdit vind ik onacceptabel.