BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Klacht ing rentepunten

Bijdrage door gebruiker
20-03-2020
112 keer bekeken
4 reacties
Super slechte after service. Ik had een tv gekocht bij de rentepuntenwinkel. Vervolgens geconstateerd dat de tv defect was. Contact opgenomen met de klantenservice en deze zouden een melding aanmaken. Vervolgens 10 dagen moeten wachten op een mail dat ik de tv terug moest sturen en dan mijn geld terug zou krijgen. Alleen de tv kon niet opgehaald worden die moest ik zelf maar naar het postkantoor brengen. Dus uiteindelijk de tv verstuurd en de tv is ontvangen bij de ing maar nu 3 weken later nog steeds geen geld terug. Met bellen naar de ing steeds dezelfde antwoord dat het in behandeling is. Ook nog diverse malen afgesnauwd door de klantenservice van de punten dat ik maar moest wachten. Ik verwacht dat als ik het product retour stuur gewoon netjes binnen normale termijn mijn geld terug krijg en niet weken hoef te wachten op het geld waardoor ik nu met een verdrietig zoontje zit waarom hij geen tv meer heeft. Ook diverse klachten ingediend via de klantenservice maar ook hier geen antwoord op.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.