BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Klacht capabel onderwijs

Bijdrage door gebruiker
07-01-2022
155 keer bekeken
3 reacties

ik heb 4 maanden lang moeten wachten op een bpv-overeenkomst vanuit school in deze 4maanden kon ik geen bpv- opdrachten maken. ik heb 23-12-21eindelijk mijn definitieve bpv-overeenkomst gekregen.

mijn opleiding zou 22-02-22 afgerond zijn en dan had ik nog 3maanden uitloop tegen betaling van 450,- per 3maanden

in deze uitloop periode zit
minimaal 50% van de voortgangstoetsen hebt behaald
voor minimaal 50% van de portfolio’s een voldoende hebt
een lopende stage hebt of alle beroepsgerichte examens behaald zijn
(vanwege Corona vervalt tijdelijk deze eis)
geen betalingsachterstand hebt
examenonderdelen die nog niet voldoende zijn mag herkansen (conform examenreglement en -wijzer)

ik heb op alle punten 50% en hoger en geen betalingsachterstand maar als ik ik de aanvraag doe voor de extra tijd wordt het afgewezen.

ik heb al meerdere malen gebeld naar capabel en dit steeds zonder resultaat ook ben ik naar utrecht gereden waar de hoofd locatie zit maar ook daar geen resultaat er is niemand aanwezig

dus geen telefonische gesprek of persoonlijk gesprek mogelijk.

bedankt voor het lezen en hopelijk kunnen jullie mij helpen

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.