Ik zou wel eens willen weten of er nog meer mensen zijn die nog steeds de dupe zijn van Kinderparade? Ik heb een proefabbonnement genomen voor 3 maanden.Het ook nog opgezegd, terwijl duidelijkproefaktie op het briefje stond wat ik getekend heb. Als ik bel voor informatie word ik schoftelijk behandeld. Men gaat niet op de zaak in zegt alleen algemene dingen, zoals snel betalen. Ze blijven nog steedspaketten sturen terwijl ik inmiddels al2 keerheb opgezegd. Nu komennatuurlijk ook rekeningen en aanmaningen. Ik heb bewijzen enik betaalniets, laat het maar tot een rechtzaak komen, maar ik zou graag weten of hier nog steeds meer mensenlast van hebben?