Mijn dochter doet haar kleinzoon naar een kinderdagverblijf. De afspraak was 3 om 1. Dat wil zeggen 3 donderdagen kinderdagverblijf en 1 donderdag passen mijn man en ik op. Goedkoper en met mijn gezondheid kan dit wel niet iedere week helaas. Nu is ze er achter gekomen dat ze die dag gewoon moet betalen, schijnt overal voor te komen. Maar dat staat wel in het contract wat je tuurlijk rustig door had moeten lezen. Ja ze heeft getekend zonder dat goed te doen, vind ze ook moeilijk zowel zij als haar man hebben dislexie. Maar had men dit ook niet moeten zeggen? Het gekke is ook nog haalt ze hem een uurtje vroeger op dan betaald ze ook door, nu vooruit, maar.....haal je hem een uur later op dan word dat wel in rekening gebracht! Dat is toch krom. Graag wil ik hier u antwoord op.