BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Kieskeurig weigert mijn review te plaatsen

Bijdrage door gebruiker
19-02-2011
111 reacties
Wanneer ik mijn review probeer te plaatsen op de site van Kieskeurig dan wordt deze niet geplaatst.
Ik had negatief commentaar op een webwinkel.
Kieskeurig heeft het recht om inzendingen te weigeren, zo stelt men.
Echter ik houd mij aan de spelregels.

Wel kreeg ik het idee dat Kieskeurig de boel wilde sussen en als mediator op wilde treden toen ik een email kreeg waarin Kieskeurig schreef dat de webwinkel contact met mij op wilde nemen. Ik had al aangegeven in mijn review dat ik daar geen trek in had. Ik krijg het gevoel dat Kieskeurig wil dat ik het met de webwinkel oplos en zo dus geen negatieve feedback zal plaatsen(en dus de gemiddelde score vd webwinkel niet omlaag haal).

Ik weet niet of er een bepaalde samenwerking is tussen webwinkels en Kieskeurig of bepaalde afspraken?
Wellicht is Kieskeurig wel niet zo neutraal en objectief als ik dacht.

Heeft iemand hier ervaringen mee? En wat zou ik nog meer kunnen doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.