zijn er al Juridische stappen ondernomen tegen het Containerreinigings bedrijf KCR of BDR??
Deze vraag stel ik omdat ik nog niet eerder bekend was met dit probleem bedrijf.
Wij zijn namelijk vandaag 28 juli gedupeerd geworden door deze wervings vertegenwoordigers. Wij zijn er ook mooi ingetrapt maar door argwaan ben ik later op het internet gaan kijken en zag alleen maar veronrustende klachten.
Meteen heb ik mijn bank gebeld om de automatische incasso te laten blokkeren daarna heb ik de Politie gebeld en de meldkamer was al bekend met de aktiviteiten van dit bedrijf, ze verzochten mij met de gele bon van KCR naar het bureau te komen waarna zij een Melding hebben opgemaakt.
Van mij zullen ze nu al geen cent krijgen en wil bij deze iedereen bedanken om via het Kassa Forum jullie nare ervaringen te melden,want dit gaf voor mij de doorslag om accuut te handelen.
Voorkomen is beter dan Genezen.