ls,ik heb bij praxis een aankoop gedaan van 23.98 en 15.99, samen 39.97. hierbij krijg een klus knaak.(papieren velletje waar je bij latere aankoop 2.50 korting krijgt)nu ga ik de aankoop van 23.98 terug brengen en krijg 2.50 minder omdat ik dat velletje inmiddels al weggegooid heb! kassabon heb ik wel en daarop staat alleen ruilen of retouneren met bon binnen 30 dagen. mag dit nu zomaar? eigen kortings bonnen uitdelen, mensen verplichten terug te komen voor hun 2.50 korting? carla