Hoi,
Dit betreft een spoed vraag. Gekocht een navigatiesysteem Tom-Tom 4 dagen geleden i.v.m. nieuwe baan.Nu na 4 dagen is hij stuk, terug naar de winkel en hij wordt opgestuurd en ze hadden geen idee wanneer hij terug is.Zonder dit systeem geen weg te vinden in vreemde plaatsen dus doe voldoe niet aan mijn werk. Dit uitgelegd in de winkel en een nieuwe gevraagd, dit is afgewezen. HELP!!!
Wat nu, welke rechten zijn er? B.V.D.