Ik bestel 4 spots bij een Chinese leverancier via AliExpress en kies voor betaling via Klarna. Blijkt dat 1 spot niet werkt: deze retourneer ik met behulp van de retourinformatie die ik van de leverancier zelf ontvang. Ik verzend de kapotte spot naar het aangeleverde label/adres retour en heb daarvan een digitaal verzendbewijs van Post.nl. Ik betaal 3 spots via Klarna en geef aan dat de kapotte spot retour is.
De leverancier zegt nooit een spot retour te hebben ontvangen. Klarna dwingt me om de geretourneerde spot te betalen. Na ruim 1 jaar (!) soebatten en 20x herhalen van zetten, informatie en bewijsjes mailen, transcripies van gesprekken etc, is de conclusie van Klarna als volgt: je moet de geretourneerde spot toch betalen en dit dispuut moet je maar zien te regelen met de Chinese leverancier. Wat ik al tig-keer heb geprobeerd...
Wat zijnde rechten van mij als klant in deze casus?
Grt
Ton
Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.