BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Kamernet premium

Bijdrage door gebruiker
26-05-2020
115 keer bekeken
5 reacties
Een paar maanden geleden heb ik op kamernet een account aangemaakt en vervolgens voor dit account een maand de premium versie gekocht. Na enige tijd via een andere weg een kamer gevonden en dus niet meer omgekeken naar kamernet omdat dit toch enkel een maand premium was. Vervolgens 2 maand later zie ik dat er elke maand geld werd afgeschreven door een incasso bureau bukaroo. Ergens vaag in de beschrijving stond vervolgens dat dit dus voor kamernet was. Ik was mij er totaal niet van bewust dat ik verstrikt was geraakt in een abonnement. Vervolgens heb ik geprobeerd om contact op te nemen met kamernet. Zij wijste mij erop dat ik hier duidelijk mee akkoord was gegaan en dat zij ook elke maand een herinnering sturen met of ik mijn abonnement wilde verlengen. Nu heb ik nooit een mail ontvangen met de vraag of ik mijn abonnement wilde verlengen of opzeggen. Daarnaast wordt in erge kleine letters verteld dat je blijkbaar een abonnement hebt afgesloten. Nu is mijn vraag of ik als consument hiervoor ben beschermd of dat ik beroep kan doen op iets waardoor ik niet hoef te betalen voor het abbonement waarin ik verstrikt ben geraakt.

Met vriendelijke groet,
Julia
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.