BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Kado bij tijdschrift

Bijdrage door gebruiker
12-02-2016
3 reacties
Voor onze zoon sloten wij een abonnement bij Een tijdschrift af. Wij kozen een specifiek kado. Nu 2 maanden na aangaan contract hebben wij deze nog steeds niet ontvangen. Wij hebben uiteindelijk contact opgenomen met de CS en kregen als antwoord dat hij al was opgestuurd (maar geen trackingcode oid beschikbaar (voor ons niet aannemelijk dus)) en dat ze hem nu niet meer op voorraad hadden dus dat we een ander kado mochten uitzoeken! Echter uitgelegd dat we perse dit kado willen en dat deze nog steeds overal te koop is. We konden eieren voor ons geld kiezen en genoegen nemen met iets anders of ontbinding contract. Maar onze vraag is of wij ze kunnen houden aan het feit dat het contract is aangegaan en zij nu niet nakomen?


Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.