BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Kadaster

Bijdrage door gebruiker
24-12-2009
22 reacties
Ik heb in medio oktober 2009 bij kadaster een vraag gesteld via e-mail. Tot mijn verrassing kreeg ik eind november 2009 een factuur van 40 euro te betalen binnen tien dagen. Heb gelijk gereageerd. Ik moest alle stukken terug sturen met verzoek het bedrag te crediteren. Na paar weken kreeg ik een herinnering, heb weer gebeld en kreeg te horen dat mijn verzoek was afgewezen. Hiervan heb ik nooit een schrijven ontvangen. Moest weer een fax sturen bij desbetreffende persoon die mijn brief heeft behandeld. Maar deze reageerd niet en na paar weken krijg ik weer een herinnering binnen tien dagen te betalen anders wordt het factuur uit handen gegeven aan incassobureau ACCS. Ik vraag mij of dit normaal is, als men een vraag steld en hiervoor moet betalen. Is dit bureau cratie of wat. Ik heb vernomen om niet te betalen, sta ik in mijn rechten.

Heb de volgende stappen genomen bij mijn vraagstellen:

http://www.kadaster.nl/

http://www.kadaster.nl/particulier/default.html
-Veelgestelde vragen
-Contact
-contactformulier; ingevul en verzenden

Graag jullie advies en antwoord.

Bezorg burger!

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.