Jetta Klijnsma PVDA doet diefstal op klaarlichte dag !!!!! AOW WIA diefstal
De groep mensen geboren na 1950 zijn zwaar de dupe van het falend beleid van de kabineten van de afgelopen periode. Al het spaargeld en beleggingen voor een rechtvaardig en overeengekomen pensioen regeling wordt mede door haar om zeep geholpen. Er is grof geinfersteerd in een prepensioen, pensioen, goede arbeidsvoorwaarden bij ziekte, ww en arbeidsongeschiktheid. Het enigste wat er nu overblijft is dat men zelf al het eigen spaargeld moet inzetten bij ziekte, ww, en wao wia. De groep die er voor heeft gezorgt dat men kon studeren, kinderopvang en schulsanering krijgt, kan nu weer opdraaien voor dubieuze besluiten en beslissingen van deze groep socialisten. Hoe sociaal !!!!! , a sociaal is beter op zijn plaats. Laat ze snel stoppen met de ouderen te stroppen !!!!!!!!!!!!!. en geef hun terug waar ze recht op hebben en waar duidelijke afspraken over zijn gemaakt. Als je huis afbrand en je hebt je er voor verzekerd dan zal de verzekering toch ook moeten uit betalen, waar blijft onze volsverzekering, wel innen maar zodra het uitbetalen wordt, laat men ze stikken. Oplichters zijn het als het je mij vraagt !!!!!!!!!!!!!!!! Zij die gespaard hebben voor een prépensioen, AOW pensioen met 65 jaar en een goede ww en woa / wia uitkering moeten gewoon hun recht terug hebben op waar ze destijds met de regering overeen zijn gekomen.