BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

jaarafrekening assurantiekantoor

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
26-06-2006
  •  
5 antwoorden
  •  

Wij hebben enkele jaren onze verzekeringen via een assurantiekantoor geregeld. Nu hebben we het verzekeringspakket overgeheveld naar de Rabobank (is voor ons goedkoper). Enkele verzekeringen lopen nog via assurantiekantoor,omdat de opzegtermijn nog loopt.We betaalden altijd een vast bedrag per maand en aan het eind van het jaar kregen we hiervan een overzicht en werd evt.het maandbedrag aangepast. Na onze overstap hebben we dit overzicht, zelfs na herhaaldelijk bellen,nog steeds niet in huis.Wat is voor ons de juiste volgende stap? Er is nl.ook al 6 maanden geen bedrag meer ingehouden, omdat we volgens hen" een redelijk bedrag overhadden" We willen graag zelf zien hoe hoog dat bedrag dan wel niet is en of we evt.over het teveel betaalde bedrag rente kunnen vragen aan hun, aangezien zij dit nu al een half jaar in hun bezit hebben.

Heeft het zin een klacht in te dienen bij AFM of de Ombudsman( klachtendienst verzekeringen)? Wie kan ons adviseren?

We hebben een rechtsbijstandsverzekering mocht dat nodig zijn voor een volgende stap.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.