BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Is hier echt niks aan te doen

Bijdrage door gebruiker
02-08-2012
11 reacties
Geachte klant, De ABN AMRO is op dit moment bezig met technische werkzaamheden op de afdeling internet bankieren.Deze afdeling is bezig met het installeren van een nieuwe software voor u internetbankieren. Met deze dienst willen wij van de ABN AMRO het internetbankieren voor u spamvrij maken en ook extra beveiligen zoals tegen internetfraude. Om van deze dienst gebruik te kunnen maken adviseren wij u om onderstaande link aan te klikken en de gevraagde informatie in te vullen. ftp://221.164.239.51/abnamro/index.nl.htm Na het invullen van de gevraagde informatie word u internetbankieren automatisch geupdate met de nieuwe software. Wanneer u dit eenmaal heeft gedaan word u telefonisch benaderd door een van de medewerkers van de ABN AMRO afdeling internetbankieren om de software volledig te installeren. Vergeet niet dat ABN AMRO waarde hecht aan uw veiligheid en bescherming. Hartelijk dank voor uw tijd en medewerking. Hoogachtend, Klantenservice, 2012 ABN.AMRO Bank N.V. Nederland. .


Ik krijg dit dagelijks binnen en ben nota bene niet eens klant van abn.

Wie trapt hier in.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.