BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Is er garantie op een reparatie

Bijdrage door gebruiker
08-10-2013
11 reacties
Ten eerste heb ik vrijdag gebeld en verteld dat de motor koud was van een vriezer en dus niet meer goed werkte .
Vervolgens is de monteur geweest en toen hij wegging heeft hij gezegd dat de vriezer het weer deed en dat het wel even zou duren eer hij weer op temperatuur was.
Toen ik een half uur later aan de motor voelde was hij nog koud.
Daarom heb ik de volgende dag weer gebeld met de mededeling dat de motor koud was en bleef.
Dat heb ik zaterdag tegen die monteur ook gezegd en toen hoorde ik wat er met de motor was, namelijk dat de vloeistof in de compressor in elkaar overliep en de diepvries niet meer te maken was. We hebben wel 2 rekeningen gehad. 2 x voorrijkosten en 2 x arbeidsloon extra weekend tarief samen meer als € 500,00
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.