Ik heb een vordering gekregen van video max krimpen a/d ijssel dit gaat om een bedrag van 14.50 euro +5.50 rente datum waar het om gaat is 06-09-05 ik heb vanaf deze datum tot 13-10-09 nog nooit een rekening toegestuurd gehad.Ik ben 14-10-09 even navraag wezen doen in de betreffende zaak.Het verbaasde mij dat daar nog vier mensen binnen stonden met z'n zelfde brief.mijn vraag is kan dit zo maar vier jaar zonder een bericht of nota.Ik ben bang dat er zo maar spook nota's verzonden worden.
Groet,
Willem