Gisteren heb ik op www.electrotwins.nl een mac mini besteld en betaald.
Vandaag kwam ik er achter dat deze webwinkel niet echt is via wat googlen. Ik ben dus helaas opgelicht.
Ook heb ik mij ingeschreven op http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1329330857/55#55 en met hun tips en advies wat zaken in gang gezet.
Ik heb degene een verzoek tot terugbetalen gedaan. Dit is tot nog toe genegeerd.
Aangifte gedaan bij politie via mijnpolitie.nl
Morgen ga ik een brief naar de ING bank sturen met een kopie van de aangifte en het verzoek om actie te ondernemen tegen de rekeninghouder.
Zijn er verder nog dingen die ik kan doen om een kans op het terugkrijgen van mijn geld te maken?
Mocht dat niet voorspoedig gaan, welke stappen kan/moet ik verder nemen?
Het lijkt erop dat het adres wat op de website staat van electrotwins niet een adres van hun is. Ook een telefoonnummer is niet aanwezig.
Ik heb hier gisteren niet op gelet. Wel heb ik het keurmerk thuiswinkel waarborg gezien. Hiermee ben ik er eigenlijk vanuit gegaan dat het wel goed zat.
Misschien wat suffig maar ja, het is nu eenmaal zo gelopen.
Ik heb een betaling gedaan via een bankoverschrijving. Mijn bank (Rabobank) kan hier niet veel mee zeggen ze, ik heb gebeld.
De overboeking terugdraaien is bijvoorbeeld niet mogelijk omdat ik deze zelf in gang gezet heb.