Beste heer, mevrouw,
Ik heb voor mijn opa en oma twee kaartjes gekocht via www.onlineticketshop.nl voor Andre Rieu in Maastricht. Vanochtend kreeg ik dan eindelijk de kaartjes aangetekend thuisgestuurd. Tot mijn schrik zag ik dat het twee kaartjes betrof voor stoelen welke niet naast elkaar zaten, er zitten ongeveer een 14 rijen tussen! Dit kan ik mijn opa en oma natuurlijk niet aandoen, vooral niet omdat mijn oma nog maar voor 10% ziet.
Daarnaast heb ik 79 euro per kaartje betaald, terwijl op het kaartje een waarde van 55 euro staat.
Na telefonisch contact werd verondersteld dat op de orderbevestiging stond dat het "losse kaartjes" betrof. Het spijt mij zeer dat ik niet de betekenis van Losse kaartjes wist. Ik er vanuitgaande dat losse kaartjes betekende dat je geen groepskaartje had. Duidelijk een verkeerde interpretatie van het woord 'Los'. Daarnaast betreft het een site welke werkt met vraag en aanbod (iets waar ik ook niet van op de hoogte was) vandaar dat de prijs zo duur was.
Nu vind ik de prijs nog niet zo erg, maar dat we nu twee kaartjes hebben welke niet naast elkaar zijn gepositioneerd vind ik wel erg! www.onlineticketshop.nl zegt echter niets meer voor mij te kunnen betekenen. Ze annuleren namelijk geen order en zijn ook niet bereid om de kaartjes welke voor Maastricht zijn bedoeld om te ruilen voor andere kaartjes bijvoorbeeld voor de plaats Trier.
Staat dit bedrijf in zijn recht dat ik mijn aankoop niet ongedaan kan maken?
Alvast vriendelijk bedankt voor uw antwoord!
Mvg Annet