BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

internet aankoop - geld retour

Bijdrage door gebruiker
18-03-2009
1 reactie

Hallo, wij hebben een fiets via internet gekocht bij een groothandel. De fiets was defect. De leverancier heeft een nieuw achterwiel geplaatst, echter het euvel bleek nadat de fiets opnieuw geleverd was, niet verholpen. Wij hebben geen vertrouwen meer in een goede afloop. 3 Keer leveren vinden wij teveel en nu willen we de fiets retourneren en ons geld terug. De leverancier gaat hier echter niet mee akkoord en wil de fiets nogmaals repareren.

Kunnen wij de fiets toch terugsturen en ons geld opeisen?

gr. fam Roskam

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.