Op 12 april heb ik cartridges besteld bij Inkclub. Dit waren compatible cartridges. Op 13 april heb ik voor de zekerheid een mailtje gestuurd met de vraag wat er gebeurd als ze het niet doen (hierop heb ik nooit antwoord gehad). Op 16 april heb ik ze ontvangen en zoals al gevreesd deden ze het niet. 23 April heb ik hierover gemaild naar inkclub en kreeg geen antwoord. In dat mailtje heb ik tevens vermeld dat zolang er geen oplossing zou komen, ik niet zou betalen. Op 28 april heb ik nogmaals gemaild en ze daarin herinnerd dat ik geen antwoord heb gekregen. Verder heb ik ze geinformeerd dat als ik voor maandag geen antwoord zou krijgen, ik de cartridges zou terugsturen. Helaas staat er op de factuur alleen maar een adres in Zweden. Dat zou een duur grapje worden om dat terug te sturen.
Op 11 mei kreeg ik de eerste betalingsherinnering. Ik heb meteen teruggemaild dat ik nog steeds op antwoord wacht en dat ik het adres wil weten waar ik de cartridges naar toe kan sturen. Op 14 mei heb ik dit nogmaals gedaan, met een dringend verzoek om contact. Geen antwoord.Op 26 mei 2004 is de tweede herinnering verstuurd per post deze heb ik op 4 juni ontvangen. Hierin word ik verzocht om binnen 14 dagen te betalen anders wordt er een incassobureau ingeschakeld. Als ik vragen over de rekening heb, dan kan ik mailen naar het adres waar ik alle eerdere mailtjes al heen gestuurd heb. Verder staat er weer alleen een adres in zweden op.
Mijn vraag: Kan ik zonder verder bericht de cartridges terugsturen naar het adres in Zweden of moet ik daarmee wachten. En hoe reageer ik verder op de herinneringen. Ik kan er dus eigenlijk niets mee, omdat ik alleen dat e-mail adres heb, waarop ik al meerdere malen geen antwoord heb gehad.