Hallo,ons drijft de Fortis-Bank in de waanhoop. Het volgende is gebeurd:Mijn dochter heeft een studentenrekening bij Fortis. Sinds september loopt ze stage en is pas na 6 uur avonds thuis.Een tijdje geleden heeft ze acceptgiros, eentje van de CZ-groep eneentje van Bol.com, in de brievenbus van de Fortisbank in Haarlemgegooid omdat ze er over het weekeind was verbleven. Haar saldo wasruim voldoende en voor haar was de aangelegenheid afgesloten. Erverstreken weken en ze kreeg een aanmaning van de CZ-groep en vanBol.com - de acceptgiro's waren niet overgeboekt. Ze controleerde haarsaldo - er stond nog steeds voldoende erop - en overhandigde deze keerde acceptgiro's persoonlijk aan de bankbediende bij de balie. Vorige week kreeg ze bericht van de CZ-groep: Ze is niet langerziektekostenverzekerd en de zaak werd overgedragen aan degerechtsdeurwaarder. Eenzelfde schrijven kwam van Bol.com: De zaak isnu in handen van een incassobureau. Natuurlijk kwamen er in beidengevallen incassokosten bij. Ik belde op bij de CZ-groep maar zeweigerden ons mede te delen wat er wel of niet was betaald, welkebetalingen aangekomen waren en welke niet. Bol.com was vriendelijker:De betaling was niet aangekomen (en dat had ze al lang moeten zijn).Omdat mijn dochter overdag niet op kan bellen probeerde ik deFortisbank te bereiken. Maar wanneer ik ook hun 0900-nummer opbelde, ofin de voormiddag, 's middags of 's avonds, altijd hoorde ik "opdit moment is de wachttijd langer dan u van ons gewend bent. Probeert uhet later nog eens of kijk op onze website www.fortis.nl". De bankafschriften komen helaas niet in regelmatige afstanden, devolgende zou over iets meer of iets minder dan een week komen. Ik gingdus naar Fortis om te vragen wat er an de hand is. Maar ze weigerdeniets te zeggen, niet of het nu wel of niet was overgeboekt - mijndochter zou persoonlijk voorbij moeten komen (een vakantiedag opofferenvoor de slordigheid van de Fortisbank?!) of een machtiging meegeven. Devolgende dag ging ik weer naar Fortis, deze keer met de machtiging vanmijn dochter. Deze keer zeiden ze dat ik behalve een machtiging ook deidentiteitskaart van mijn dochter moest meenemen. Dat was vorigevrijdag. Ik ging niet meer terug en we wachtten op de bankafschriften.Die zijn inmiddels aangekomen: Fortis heeft inderdaad alle 4acceptgiro's niet overgeboekt, niet de 2 die in Haarlem wareningeleverd en niet de 2 die mijn dochter persoonlijk bij de balie hadafgegeven.Omdat de bank de acceptgiro's 2 keer kwijt raakte moet mijn dochter nuincassokosten betalen. Wat raden jullie aan wat we kunnen doen?