hallo,
mijn schoonmoeder heeft ook de fout gemaakt om met naturpost in zee te gaan,na diverse mailtjes waarop ze niet antwoorden hebben we nu een incassobureau aan de broek hangen,we hebben het paketjeniet teruggestuurd.
op 8 maart jl hebben we een mail gestuurd om het te stoppen,heirop hebben we een mail ontvangeb dat er geen pakketjes meer zouden komen,op10 maart jl kwam er dus toch een. wat nu te doen?