BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

ING slaat slaatje uit eigen probleem.

Bijdrage door gebruiker
24-02-2013
29 reacties
Onlangs heb ik contact gehad met de ING Bank aangaande de omzetting van mijn aflossingsvrije hypotheek naar eentje waarbij banksparen is opgenomen. Men heeft daarvoor nog tot 1 april de tijd. Een vriendelijke jongeman vertelde mij dat de bank daar geen tijd voor heeft omdat men zeer druk is met andere klanten. Beetje vreemd, maar dat kan voorkomen. Om de klanten tegemoet te komen, heeft de ING daarom een 'deal' gesloten met De Hypotheekshop zodat zij het advies kunnen uitbrengen en de eventuele omzetting alsnog op tijd regelen. Een redelijke, klantvriendelijke oplossing. Maar nu komt het! Kosten bij de ING bedragen 225 Euro, maar daar hebben ze dus geen tijd voor. Via De Hypotheekshop gaat dit 450 Euro kosten. 100% meer. En ja, dat moet de klant zelf betalen. Dit is echt te gek voor woorden. De onbeschoftheid druipt hier vanaf. De banken blijven zich verrijken ten koste van de consument/klant en de staat kijkt de andere kant op. Ik kan nu geen andere aanbieder kiezen vanwege de boete. Wat nu?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.