30 nov. 2010 heeft mijn glasverzekering 630,70 op m'n girorekening bij de INGbank gestort. Met deze girorekening was ik echter in aug. l.l. overgestapt naar de Triodosbank met een overstapservice. Sinds 30 nov.'10 ben ik talloze malen bij de ING langs geweest. Op een gegeven moment ben ik ook per mail gaan klagen. Inmiddels heb ik stapels mailtjes waarin de ING zegt me te bellen of andere loze toezeggingen. Maar er gebeurt niets. Toegeven dat ze m'n geld nog steeds wederrechtelijk achterhouden, laat staan het teruggeven, doen ze niet. Ik kan mailen of klagen wat ik wil. Maar kom niet verder dan dat ze telkens opnieuw zeggen over vijf dagen antwoord te zullen geven. We zijn nu bijna 2 maanden verder. Van de glaszetter krijg ik steeds brieven dat de verzekering mij betaald heeft en dat ik hun eens moet betalen. Maar het geld 630,70 heeft de ING in haar zak en geeft het alsmaar niet terug. Van de verzekering heb nu weer een bevestiging gehad dat die 630,70 echt naar mijn postbankrekening is overgemaakt.