BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

ING eenmalige kosten 110 euro

Bijdrage door gebruiker
14-12-2010
16 reacties
Ik heb tijdje geleden een brief ontvangen van ING bank dat ik in 2006 negatief saldo had van 586,62 euro en dat ik het moet z.s.m terug betalen. In 2006 was ik uitwonend in Engeland. Dus van die brief wist ik niks van af. Sindsdien hebben ze mij niks meer laten weten tot heden.

Zij hebben mij een brief verstuurd waarin de negatieve kosten staat en eenmalige kosten van 110 euro.

Toen heb ik ze gebeld en gezegd waar die 110 euro eenmalige kosten uit bestaan, zij zeggen dat is voor administratie kosten zoals e-mails sturen, brieven etc.

Ik heb ze gezegd dat die kosten nergens terug zijn te vinden om de algemene voorwaarden en zulke kosten zijn niet voor de klant, toen heeft ie medewerker gezegd dat hij prima vindt dat ik die 110 euro niet betaal maar dan berekend hij wel 18% rente per maand over hele bedrag.

De medewerker zei dat ze hebben voor mij goedkoper berekend door die 110 euro eenmalige kosten te laten betalen en niet 18% rente.

Ik heb ondertussen grote gedeelte van mijn negatieve saldo terug betaald. Maar ik vind het niet terecht dat zij hebben 4 jaar lang gewacht tot de rente omhoog is gegaan en daarna mij op de hoogte hebben gehouden over mijn negatieve saldo of dat zij gaan hen eigen kosten door mij laten betalen.

Ik vind die 110 euro of de rente van 18% niet terecht.

Willen jullie mij a.u.b meer informeren over de voorwaarden en de rechten van mij in dit situatie en of ik verplicht ben om deze kosten te betalen.

Wat is jullie advies aan mij?

Alvast bedankt,



gr, kardox
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.