Onderstaande brief heb ik op 20 augustus j.l. naar ING gestuurd.
Naar aanleiding van het bericht in de media: “ING compenseert creditcardhouders om te hoge rente,” ben ik maandag jl. bij de ING – Bank in ’s-Hertogenbosch geweest om toch wat meer duidelijkheid te krijgen over dit bericht.
Belangrijk voor mij is de vraag hoe te handelen om hiervoor in aanmerking te kunnen komen.
Helaas de ING-medewerkster wist van niks of niet veel.
Ze had hier vaag iets over gelezen, maar kon mij niet verder helpen wat te doen.
Vanochtend -20/8- naar de ING gebeld en na veel worstelen met kies 1 of kies 2 of kies 3 of 7 maar je moet iets kiezen, etc. kreeg ik eindelijk een medewerkster aan de telefoon.
Na het stellen van diverse veiligheidsvragen – keurig overigens- wist de medewerkster -na navraag- mij te vertellen dat ik zelf eind november begin december van dit jaar de website van de ING in de gaten moet houden om te kijken hoe te handelen en of ik eventueel voor teruggave in aanmerking kom.
Op mijn vraag hoe te handelen eventueel ook in de ING - Nieuwsbrief zal komen, wist de medewerkster mij geen antwoord te geven.
Nu ga ik toch mijn vraag schriftelijk aan u stellen en ik zou het op prijs stellen als ik hierop ook een schriftelijk antwoord van U zou krijgen:
WAT MOET IK DOEN OM IN AANMERKING TE KOMEN VOOR DE COMPENSATIE VAN EVENTUEEL TE HOGE BETAALDE RENTE VAN MIJN CREDITCARD BIJDE ING?
Ik hoop spoedig een juist antwoord van u te mogen ontvangen.
R. Kranz.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Helaas nog geen antwoord mogen ontvangen.
R.Kranz.