BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

ING Bank; irritant meldingen Tijdslimiet bereikt

Bijdrage door gebruiker
08-07-2023
178 keer bekeken
12 reacties
Sinds enige tijd krijg ik elke 5 minuten de melding: Tijdslimiet bereikt, log opnieuw in.
Als ik dan met een betaling bezig was moet ik die weer opnieuw intoetsen en wel binnen 5 minuten, anders kan ik wéér opnieuw beginnen. Heel irritant en ongewenst.
Het betreft de ING app op mijn mobiele telefoon en ook op de iPad.
Weet iemand van jullie hoe dit zit en nog beter of en hoe ik dat uit kan schakelen?
Dank voor het antwoord.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.