Ik heb een vraag over de incassokosten van fa-med. Ik heb de eerste rekening gekregen op 4 juli. Toen was ik op vakantie, deze heb ik dus niet kunnen betalen... De herrinnering heb ik, naar mijn weten, meteen betaald per internetbankieren. Helaas is er hier iets mis gegaan en stond ik dus te kijken toen ik de 2e herrinnering kreeg met daarin al meteen €37,- incassokosten verwerkt (en 10ct rente). Het totaalbedrag is nu dan ook €50,50!
Mijn vraag is: is het niet zo dat je 2 keer een herrinnering krijgt en daarna een rekening met incassokosten? Ben ik nu verplicht om deze incassokosten te voldoen, (het bedrag van €13.40is inmiddels wel gestort) maar was een dag te laat omdat het van de bank naar een giro rekening moest). Nu is er dus een tweede rekening met daarin de incassokosten naar me onderweg... Kan iemand me helepen met een antwoord op deze vragen?
Alvast hartelijk bedankt
Groeten Wendy