Hallo.
Benzine getankt op zaterdag 23 mei 2009!
Dinsdag 26 mei een brief van de deurwaarder dat we zijn doorgereden zonder te betalen. Dus een fikse boete!
We hebben wel betaald maar verekend met een ander pompnummer.. blijkt naderhand.
Moeten we nu de boete betalen en zijn we dat verplicht?
Het lijkt me toch dat de pomphouder ook niet goed heeft opgelet?
Wat zijn mijn rechten en plichten!