BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

incassobur.eist geld voor sanadirect

Bijdrage door gebruiker
27-05-2008
4 reacties

Ik heb in 2006 bij SanaDirect tabletten besteld en na drie maanden gemeld dat ik ermee ging stoppen. Toch opnmieuw pakketje gestuurd. Terug laten sturen. Rekeningen gekregen. Brief geschreven ergens in februari2007. Niets meer gehoord. Nu plots dreigementen via Universum met inmiddels een bedrag van inde € 80,-- Weer geschreven. Nul op het request. Wat moet ik nu doen? Ze vroegen om een bon. Maar ikheb het pakje geweigerd. Geen bon gekregen.Hopeloos. Wat doe ik nu??

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.