BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

incassobureau

Bijdrage door gebruiker
30-11-2003
1 reactie

In oktober zijn wij diverse keren telefonisch benaderd door Hotelbon. Wij wilden eerst niet, maar door hun verkooptechniek hadden we uiteindelijk toegestemd om voor een hotelbon aan te gaan voor 4 personen. Wij hadden dit nadrukkelijk gevraagd. Later kregen wij de spullen thuis, toen bleek het om 2 personen te gaan. Wij voelen ons bedrogen, eerst door de telefooncampagne en door de onjuiste informatie. Nu krijgen we een brief van het inkasso-unie in Eindhoven. Wij hebben hier schriftelijk op gereageerd, dat we hier niet mee eens zijn. Is dit voldoende? Wat kunnen we nog verwachten? Kunnen zij ons inderdaad voor de rechter slepen? Het gaat om een bedrag van 57,75 + 29,20 kosten Dus totaal inmiddels 86,95 euro. Wij hebben dit alleen telefonisch afgehandeld. Wat zijn onze rechten?

Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)