BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Incasso

Bijdrage door gebruiker
02-12-2005
15 reacties

Hallo,

Ik had een vraag. Gister is er een automatische incasso van mijn rekening gedaan door Primeline. Omdat ik schijnbaar in het begin van het jaar een creditcard van hun heb ontvangen. Nu hebben ze 7,06 van mijn rekening gehaald. Dit was echt frappant, omdat ik 2 jaar geleden al contact gehad had met Primeline, telefonisch en schriftelijk, dat ik geen gebruik meer wil maken van hun service. Ik dacht eigenlijk dat het allemaal goed zat omdat ik 2 jaar lang niets van ze heb vernomen, dat houdt inook geen automatischeincasso's. Nu ben ik alleen erg boos dat ze zomaar een bedrag uit het nietsvan mijn rekening gaan incasseren, terwijl ik geen gebruik heb gemaakt en nooit wil maken van hun diensten/ service (als je dit service kan noemen). Nu zeggen zij ook nog eens dat ze geen bewijs hebben van een brief die binnen is gekomen. Ik vind dit erg bijdehand! Mogen zij dit gewoon doen?En wat voor stappen kan ik ondernemen? P.S. Ik heb al een boze brief gestuurd met het verzoek het bedrag terug te storten. (Hopelijk houden ze nu deze brief wel inhun bestand)

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.