Ik heb de zaak met betrekking tot uw Google Play-teruggave onderzocht. Uit onze gegevens blijkt dat we een teruggave hebben uitgevoerd naar uw betaalmethode.
De bank die uw kaart heeft uitgegeven, heeft deze teruggave ontvangen en bevestigd, dus neem rechtstreeks contact op met uw bank voor meer informatie.
Geef het volgende referentienummer door zodat de bank de teruggave kan terugvinden:
GPA.3376-4773-8351-54021 - Adyen A27929280336801316 GPA.3350-6300-8647-47953 - Adyen A98622859940807262Als u dit nummer aan uw bank doorgeeft, kan men daar de betreffende transactie in het systeem terugvinden en het probleem oplossen.
Hierna contact opgenomen met ING. Zij geven aan dat het gaat om een boeking die ik zelf heb uitgevoerd. Ik geeft aan dat ik inderdaad via Ideal heb geprobeerd te betalen maar dat dit niet is gelukt maar dat er wel 2 keer 1,99 is afgeschreven.Ik geeft ook aan dat het mij niet te doen is om de betaling maar om de teruggave die hierboven staat. Ik moet volgens ING contact opnemen met Google. Ik geef aan dat ik dat dus al heb gedaan en wil dat dit verder wordt uitgezocht. ING zegt een betalingsonderzoek te gaan uitvoeren. Hierop krijg ik een bericht dat ik heb betaald en dat google payments zegt dat betaling niet is ontvangen en dat ik een afschrift moet sturen naar Google payments van de bovengenoemde afboekingen van 2 keer 1,99. Ik had dit afschrift echter inmiddels al aan Google payments gegeven via email. Ik geef vandaag aan dat het probleem niet is dat google geen betaling zou hebben ontvangen maar dat ik de teruggave die door Google payments zou zijn gedaan niet op mijn rekening is geboekt. Helaas werkt ING niet met email waardoor het voor mij gemakkelijker zou zijn om een compleet verhaal met data en acties van mijn kant kan opsturen.Ik wordt dus va het kastje naar de muur gestuurd. Kunt u mij vertellen bij wie ik nu moet zijn?