Op 9 februari 2021 is mijn abonnement op Technisch Weekblad opgezegd.
Hiervan heb ik een bevestiging per email ontvangen en daarin werd ook aangegeven dat ik 96,80 terug zou ontvangen.
Sinds februari 2021 ontvang ik geen Technisch Weekblad meer, maar het geld heb ik tot op heden ook nooit gezien.
Al vele keren met de klantenservice van Niantec (mijn tijdschrift) contact gehad en zij vermelden mij dat er sinds 10 februari 2021 een creditnota klaar staat. Niantec moet dat zelf uitvoeren, maar dat gebeurt dus maar niet.
Ook geprobeerd de contactpersoon van de financien bij Niantec te benaderen, via email en mobiel nummer, maar geen contact kunnen krijgen.
Mobiel nummer gaat direct naar voicemail, ik wordt nooit terug gebeld.
Emails worden niet beantwoordt.
Consumentenbond ingeschakeld, maar daar reageert Niantec niet op, dus kunnen zij mij niet helpen.
Wat nu te doen?
Ik wil mijn geld terug!