[Edit internetredactie: geen persoonsgegevens]
Het bedrijf deals & travel zou als ik zou meedoen 100€ incasseren, echter ik heb nooit gereageerd. Echter er zijn 4 wk verstreken waarbij nog geen geld is afgeschreven en ook verdergn contact. Wij staan rood, dat helpt denk ik, maar hoe kom kan ik hiervan afzien? Ik heb net gereageerd om te cancellen op de @ maar misschien heb ik nu iets getrikkerd? Ik heb niet op hun site ingelogd, ben ik alsnog de klos? Kan ik u ook bellen voor hulp? Debbie