BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Iemand ervaring met Sertronics BV

Bijdrage door gebruiker
22-09-2008
4 reacties

Goededag,

Ik kocht vorig jaar bij Aldi een ventilator. Deze ging kapot en om aanspraak te maken opgarantie/reparatie/geldt terug moest ik bellen mettelefoonnummer: 020-8080061 (nummer gekregen van filiaalleider Aldi). Dit is het nummer van Sertronics BV en Heteren. Ze vroegen me het artikel met kopie van de kassabon en klachtomschrijving en mijn rekeningnummer toe te sturen aan een antwoordnummer. So far so good ...

Op 31 juli 2008 stuurde ik het apparaat naar het opgegeven antwoordnummer. Gelukkig heb ik er een barcode van Tracktrace van TNT post opgeplakt! Omdat ik na twee weken nog niets had gehoord heb ik maar gebeld. Zij konden niets vinden in het systeem. Vreemd, want via tracktrace heb ik kunnen nakijken dat het pakket in de postbus van de geadresseerde is bezorgd!

Nu heb ik later nog veel vaker gebeld en ik kan niet anders zeggen dan dat ik aan het lijntje wordt gehouden! Ik moet steeds weer al mijn gegevens opgeven en mij wordt iedere keer weer beloofd dat ik wordt teruggebeld. Je raadt het al, dat is dus nog steeds niet gedaan! En of mijn pakket daar nou is, is nog steeds de vraag!

Vanmorgen belde ik uiteraard weer en ik zou 's middags worden teruggebeld. Omdat ik nog steeds niets had gehoord heb ik zelf maar gebeld. Krijg je om 16.00 uur een bandje te horen: "Wij zijn op dit moment gesloten. U kunt ons bereiken op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur"!!!!

Is er iemand die ook dit soort ervaringen heeft met dit bedrijf?

Met vriendelijke groet,

M. Jaegers

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.