Mijn vriend is in mei 2000 op zichzelf gaan wonen. Hij heeft keurig een aanvraag voor water (Hydron) ingevuld en opgestuurd. Nu, na ongeveer 3 en een half jaar krijgen wij een kaartje in de bus; (er was iemand langs geweest maar wij waren niet thuis) Dat wij geen aanvraag hadden ingevuld en of wij dat alsnog wilden doen met de datum 20-05-2000. Wij hebben het kaartje opgestuurd alleen hebben wij de datum verandert naar heden (**-10-2003). Even later belde dezelfde man heel boos op waarom wij de datum hadden verandert etc. Het komt er nu dus op neer dat wij nog nooit voor water hebben betaald. Mijn vriend heeft er nooit aan gedacht dat hij niks betaalde. Ja, ik krijg toch water? Ik ben nog nooit afgesloten en heb nooit een brief gekregen (aanmaning). Mijn vraag is tot hoelang terug kan de Hydron geld vragen. Ik weet wel dat de UPC alleen 4 maanden kan vragen. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.